top of page

Show must go on: tenim molt per fer, l'espectacle continua



Deia Fredy Mercury en Queen que “l'espectacle ha de continuar”.


Això es pot entendre de mil formes. És més, cada qui pot aplicar la seua pròpia interpretació.


Nosaltres, des de Junts Contra el Pàrkinson ho prenem com un lema que ve a dir alguna cosa així com: viu la vida, continua caminant.


Esprem cada segon.


És una cosa que tots els socis i sòcies de la nostra associació tenen molt clar. Va en el nostre ADN, en la nostra filosofia, quasi tant com el rock and roll.

Let it be, que dirien els Beatles.


Així doncs, durant dos mesos hem estat explicant per què creiem que l'associacionisme és el camí perquè moltes persones puguen millorar la seua qualitat de vida.


A través de diversos posts i publicacions en xarxes, així com vídeos, i utilitzant com a exemple la nostra pròpia història, la de Junts Contra el Pàrkinson, hem posat de manifest el poder de la unió, del suport, d'associar-se.


De seguir amb l'espectacle de la vida.


I és just dir que això ha sigut possible gràcies al suport i finançament de l'Ajuntament de València, Regidoria de Participació Ciutadana i Acció Veïnal.


El seu objectiu de fomentar l'associacionisme encaixa a la perfecció amb la nostra manera de veure les coses, per la qual cosa es tracta d'una col·laboració totalment natural.


Ara, aquesta campanya arriba a la seua fi, però no el seu missatge. Ni molt menys!

Perquè ja saps el que cantaven els Rolling Stones, no eres l'única persona a la deriva en aquest oceà. Som més, molts més. I junts podem fer que les coses siguen més interessants, que tot guanye més color i que la vida sone bastant millor.


Junts Contra el Pàrkinson seguirà en moviment, perquè no sabem parar. Perquè ens agrada fer coses, sense parar.


I si tu també vols esprémer la vida, si vols que l'espectacle continue… A quines esperes?


Uneix-te a nosaltres i nosaltres.


Ballem junts aquesta cançó. Fem junts aquest viatge.


==========================


Show must go on: tenemos mucho por hacer, el espectáculo continúa


Decía Fredy Mercury en Queen que “el espectáculo debe continuar”.


Esto se puede entender de mil formas. Es más, cada quién puede aplicar su propia interpretación.


Nosotros, desde Juntos Contra el Párkinson lo tomamos como un lema que viene a decir algo así como: vive la vida, sigue caminando.


Exprime cada segundo.


Es algo que todos los socios y socias de nuestra asociación tienen muy claro. Va en nuestro ADN, en nuestra filosofía, casi tanto como el rock and roll.


Let it be, que dirían los Beatles.


Así pues, durante dos meses hemos estado explicando por qué creemos que el asociacionismo es el camino para que muchas personas puedan mejorar su calidad de vida.


A través de diversos posts y publicaciones en redes, así como vídeos, y utilizando como ejemplo nuestra propia historia, la de Juntos Contra el Párkinson, hemos puesto de manifiesto el poder de la unión, del apoyo, de asociarse.


De seguir con el espectáculo de la vida.


Y es justo decir que esto ha sido posible gracias al apoyo y financiación del Ayuntamiento de Valencia, Regidoria de Participació Ciutadana i Acció Veïnal.


Su objetivo de fomentar el asociacionismo encaja a la perfección con nuestra forma de ver las cosas, por lo que se trata de una colaboración totalmente natural.


Ahora, esta campaña llega a su fin, pero no su mensaje. ¡Ni mucho menos!


Porque ya sabes lo que cantaban los Rolling Stones, no eres la única persona a la deriva en este océano. Somos más, muchos más. Y juntos podemos hacer que las cosas sean más interesantes, que todo gane más color y que la vida suene bastante mejor.


Juntos Contra el Párkinson seguirá en movimiento, porque no sabemos parar. Porque nos gusta hacer cosas, sin parar.


Y si tú también quieres exprimir la vida, si quieres que el espectáculo continúe… ¿A qué esperas?


Únete a nosotros y nosotras.


Bailemos juntos esta canción. Hagamos juntos este viaje.

19 visualizaciones1 comentario
bottom of page